Geoblog.pl    gabor    Podróże    Indonezja, Malezja, Singapur 2016 (Hati Hati!)    The Terminal - cygański obóz na KLIA2
2016

The Terminal - cygański obóz na KLIA2

Indonezja
Indonezja, Kuala Lumpur

Czasem żartujemy, że staramy się spełniać marzenia. Jagody marzeniem było, żeby nie wracać do naszego pierwszego hotelu, mówiła, że woli spać na lotnisku. Więc tak zrobiliśmy:D Wylądowaliśmy ok 21 na KLIA2, więc zanim dotarlibyśmy do Kuala to mamy 22, potem 30 min do guesthouse, ogarnąć się, a z samego rana chcieliśmy śmignąć do Melakka. Z lotniska też są autobusy. Więc przed nami wyzwanie. Znaleźć miejsce i zbudować obóz cygański. Problemem były ławeczki z separatorami, zmora nocujących na lotniskach. Kiedyś na takich spaliśmy w Rzymie, to potem obudziłem się taki zasupłany, że nie mogłem się rozsupłać. Więc poszliśmy na objazd lotniska. A kto może najlepiej wiedzieć, gdzie spędzić spokojnie noc, jak nie informacja lotniskowa:D Pokierowali nas na jakąś antresolę i faktycznie można było tam znaleźć klasyczne ławeczki, ale było ich trochę mało. Pokrążyliśmy ze 30 min, dorwaliśmy 3,5 ławki na 4 osoby, więc nie było źle. Gorzej miała ta osoba na "połowie ławki". Zgłosiłem się na ochotnka i rozłożyłem się na podłodze, oczywiście po wcześniejszej kąpieli w arabskim kiblu. Błogosławione arabskie kible na lotniskach! Nawet Jago się skusiła (ale wstydzi się przyznać:D). Generalnie nocka spoko w czoko.